We're running out of time chasing the lies






Hi folks! Last week while i was out running errands i passed by a shopping window & saw this beautifull skirt and since i've been dying to purchase it since autumn, i got it immediately. It's a bit loose but i managed to fix it up w/ a belt & oversize sweater. I'm writing down the links & brands as usual. Have a lovely week everyone,

Kisses,
xx

Topshop skirt / similar Here, Here & Here
ZeroUv Sunnies
H&M socks, hat & sweater
Hunter umbrella
NYX lipstick

Uzun zaman sonra herkese merhaba! Son zamanların en cok giyilen etekleri kuşkusuz metalik olanlar! Ben acıkçası görmekten baya sıkılmıştım cünkü giyen herkes bu etegi spor ayakkabılarla, veya aynı metalik tonlarda, yaratıcılıktan çok uzak bir şekilde kombinlemişlerdi.. Tam olarak nedenini anlayamasam da elim bu etege gitti ve sonunda ben de almış bulundum. Bu bulutlu pazar gününe de eğlenceli bir kombin yakışırdı zaten. Ben de yazlık kalın topuklu ayakkabımı çorap ile giymeyi tercih ettim. Simdilik herkese mutlu haftasonları diliyorum,
xx



No hay comentarios :

No hay comentarios :

Publicar un comentario