SECRET GARDEN


Good morning from Barcelona!

Today’s look features some items that I have recycled from my wardrobe. Those would be classics that I never get bored of such as that Givenchy Antigona that I acquired more than 3 years ago and is still in perfect shape. The same happens with my Valentino shoes, which I am passionate about. To sum it up, I believe that some wardrobe acquisitions can be considered a long term investment. Although buying such accessories can involve large sums of money, they are amortized on the longer term. Indeed, they allow every woman to keep a high quality and elegant accessory base to be used on a daily basis and with various looks.

In the following photos, I am wearing a shirt from Buylevard. This is a type of garment I love. Seeing how many posts involve me wearing them, you will come to the obvious conclusion that I am a great fan of those. I use them regularly as a comfortable and elegant solution for summer days.

I hope you enjoy this post. Looking forward to your comments :)!

Buenos días desde Barcelona. Me encanta compartir con vosotros looks como el de hoy, en el que recupero accesorios clásicos en mi armario, de esos de los que no me aburriré jamás. Recuerdo cuando me compré este Givenchy Antígona hace ya más de 3 años y sigue intacto, como el primer día, lo mismo ocurre con mis Valentino. Siempre digo que este tipo de compras son inversiones a largo plazo y es que es así, porque no podemos negar que aunque se trate de una suma de dinero alta, se amortiza a lo largo de los años y el uso que damos a estos productos que permanecen con la misma calidad que el primer día durante mucho tiempo.
En las fotos llevo vestido camisero de Buylevard. Ya sabéis que soy una gran fan de este tipo de vestidos, me habéis visto infinidad de veces en el blog con ellos. Los utilizo mucho porque me parecen super prácticos para el verano. Espero que disfrutéis de las fotos. Muchas gracias por vuestros comentarios.

111A0094

111A0094111A0026111A0061111A0084111A0075111A0004111A0044111A0072111A0077111A0003111A0048111A0087111A0066111A0092

dress: Buylevard (s/s 15) (here)

shoes: Valentino (here) – in charol (here)

bag: Givenchy Antigona (here)

sunglasses: Dior

watch: Sheen de Casio

nails: OPI

The post SECRET GARDEN appeared first on Lovely Pepa by Alexandra.


No hay comentarios :

No hay comentarios :

Publicar un comentario